Gara-Gara Lambat Buka Pintu, Pengawal Keselamatan Patah Gigi Ditumbuk

‘Sabar itu separuh dari iman’, kalau setakat lambat macam ni pun tak boleh nak sabar.. Tak tahu la senipis mana iman lelaki ini, korang semua tengok la video ini..

Hanya disebabkan pengawal keselamatan lambat buka palang keselamatan untuk sorang lelaki berkepala botak ni.. Pengawal keselamatan tu dah ditumbuk sehingga patah gigi..

Walaupun pengawal keselamatan tu warga asing, dia pun manusia jugak.. Miss A rasa bukan sejam atau dua jam masa yang pengawal keselamatan tu nak buka palang keselamatan..

Tunggu lama sikit pun tak boleh, mungkin kalau korang double parking kereta korang kat belakang kereta lelaki berkepala botak ni, memang hancur kena pecah.. Hahaha..

Jenis manusia yang tak boleh nak sabar langsung.. Nak tunjuk ‘taiko’ sangat ke abang botak? Muka dan nombor kereta ‘taiko’ dah tersebar kat media sosial.. Tunggu ‘buku bertemu ruas’, baru adil..

Harap pihak polis dapat ambil tindakan sewajarnya pada abang ‘taiko’ besar.. Jangan dok tunjuk hebat sangat suka hati nak belasah orang.. – MissA/UtaraNews

https://www.facebook.com/metafora.anafora/videos/273217449740865/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s