Budak WeChat Sekarang Dah Pandai Buat Kajian Sendiri

Budak-budak ‘wicet’ sekarang ni dah hebat, dorang dah pandai buat kajian sendiri wei.. Berapa lama dorang dah buat kajian dan berapa ‘lelaki’ dah dikaji, Miss A tak pasti..<-!!&
Sorang awek ‘wicet’ yang bernama Alia Atika ni dah dedahkan ‘hasil kajian’ yang telah dibuatnya pada umum.. Sebenarnya laki hensem putih bergaya dengan laki tak hensem hitam gemuk, langsung tak ada beza..

Sebab laki ni hanya berbeza kerana ‘barang bawah’ laki tetap sama ja.. Kalau beza pun dekat muka je.. Agaknya Alia dah ‘try’ berapa ‘barang bawah’ lelaki baru buat kesimpulan pada kajian ni?

Tertarik pula Miss A dengan kajian Alia ni.. Hahaha.. Nasihat Alia untuk pompuan kat luar sana, tak payah nak pilih paras rupa sangat sebab ‘barang bawah’ tu tetap sama ja..

Tapi pilihlah lelaki dengan hati tanpa pandang rupa paras dorang.. Budak-budak Melayu punya kajian, dah merasa banyak ‘batang’ la tu, itu yang kata semua sama ja.. Hahaha.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s