Sari Yanti Belanja ‘Buah’ Di Instagram!!

1s

2s

3s

Bila pakai baju tak mengikut saiz yang sesuai dengan badan, inilah jadinya.. Perasan badan tu kecik sangat! Nampaknya pelakon kecil molek, Sari Yanti dah balik ke Malaysia dari Jepun.. Sari pergi Jepun pun atas urusan kerja katanya..

Miss tengok Sari Yanti sebelum dan selepas kahwin, cara berpakaiannya memang boleh tahan seksi jugaklah.. Tahu lah dia jenis kecik molek, tapi itu tak bermakna dia kena pakai baju yang muat-muat dengan badan jer.. Macam sarung nangka busuk tahu tak??

Lebih-lebih lagi selepas dia melahirkan anak, mesti lah banyak perubahan bentuk fizikalnya.. Korang tengok gambar Sari bersama dengan pelakon cantik Tiz Zaqyah ni, kedua-duanya memang tak boleh dinafikan cantik.. Cantik sangat!

Tapi gara-gara pakaian yang dipakai oleh Sari Yanti terlalu ketat sehingga menampakkan bentuk buah dadanya, gambar ni dah jadi lubuk komen lucah dari netizen lelaki.. Boleh tahan dia punya ‘buah’ ek.. Boleh tergugat iman lelaki kalau tengok gambar ni lama-lama.. Hahaha.. – MissHana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s