Pendakwa Raya Tak Akan Berdiam Diri Isu Murid ‘Didera’ Dicampak Ular

ular1

Kepada anggota-anggota yang terbabit, jangan ingat senang-senang nak lepaskan diri lepas seronok dok bergelak sakan ‘dera’ murid dengan mencampak ular dalam kolam..

Korang ingat lagi tak dengan video kakitangan Angkatan Pertahanan Awam Malaysia (APM), mencampak ular sawa dalam kolam berisi air pada murid-murid perempuan tu?

Walaupun murid-murid perempuan yang terlibat tidak mengalami sebarang kecederaan sepanjang aktiviti berjalan.. Tapi perkara ni dah dipandang serius oleh beberapa agensi kerajaan lain..

Antara agensi yang bakal campur tangan dalam kes ini adalah Jabatan Peguam Negara.. Walaupun tidak menerima sebarang aduan dari ibu bapa pada anak-anak yang terlibat dalam kes ular tersebut..

Pihak Peguam Negara akan memberi pertimbangan sewajarnya pada siasatan polis.. Pihak Peguam Negara rasa tindakan yang dilakukan pihak APM memang ada unsur penderaan..

Ingat budak-budak pompuan tu masuk kem ‘tentera’ ke sampai macam tu sekali korang buat?? Habis la kakitangan APM yang terlibat, kalau dah pihak Peguam Negara pun campur tangan.. Banyak akta yang akan dorang keluarkan nanti kalau dah disabitkan bersalah.. Hehehe..

Jangan ada berlaku gangguan seksual pada budak-budak tu sudah la sepanjang berjalannya kem bina diri tu..

Harap pihak polis akan siasat betul-betul supaya pihak yang terlibat tak akan terlepas.. Miss A geram sangat bila dengar kakitangan APM dok gelak sakan dalam video tu..

Gembira sungguh tengok budak tu kena ‘dera’, Miss A tengok gaya kakitangan APM tu macam dah biasa dah dok ‘dera’ murid-murid perempuan.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s