Melly Goeslaw Dedahkan Hubungan Sebenar Afgan Dan Rossa

j

Sejak kebelakangan ini nama penyanyi popular Indonesia Afgan dan Rossa, sering menjadi perbualan hangat kerana kemesraan yang dipamerkan mereka berdua.. Ada jugak gosip yang mengatakan pasangan ini sedang hangat bercinta dan bakal melangsungkan perkahwinan mereka tidak lama lagi..

Tetapi biasalah artis kan.. Biarlah kencang macam mana pun gosip yang cakap dorang ni tengah bercinta, Afgan dan Rossa tetap menafikannya.. Jawapan klise yang dorang bagi, ‘mereka hanya berkawan biasa saja’..

Nampaknya gosip percintaan pasangan ini telah menarik perhatian kawan baik Rossa, iaitu Melly Goeslaw.. Korang nak tahu tak apa reaksi Melly mengenai gosip cinta pasangan ini??

Meh Miss ceritakan yer.. Melly mengatakan pasangan tersebut sebenarnya memang tak ada hubungan istimewa pun, dorang hanya sekadar berkawan rapat sahaja.. Baginya, kemesraan dan keakraban pasangan tu mungkin kerana kedua-duanya pernah berduet bersama..

Untuk kukuhkan kenyataan yang Afgan dan Rossa ni hanya ‘kawan biasa’, Melly memberitahu yang sebenarnya Rossa sudah mempunya teman istimewa.. Tetapi orang itu bukanlah Afgan..

Kata Melly lagi, Rossa dan jejaka misteri tersebut telah berkenalan lama.. Dan perkenalan Rossa dan jejaka itu terjalin sebelum timbulnya gosip cinta Afgan dan Rossa lagi..

Jadi dengan kenyataan Melly ni, semua persoalan yang ada di kepala peminat-peminat semua dah terjawablah kan.. Nampaknya pasangan ‘sweet’ ni memang tak ada apa-apa hubungan pun.. Rossa dan Afgan pun satu hal, lain kali jangan lah terlalu mesra sangat.. Bikin para peminat salah faham jer!! – MissHana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s