Kerana Putus Cinta, Awek Ni Nak Jadi Joker

Memang betul ‘cinta itu buta’, manusia boleh jadi bodoh sebabkan cinta.. Ini lagi sorang awek dah jadi ‘joker’ hanya sebab cintanya ditolak.. Hehehe.. Korang kenalkan dengan Joker?

Watak jahat dalam filem terkenal Hollywood, iaitu ‘Batman’.. Awek ni dah jadi tak betul sebab putus cinta, sampai sanggup jadi Joker.. Macam –macam hal la budak-budak sekarang ni..

Awek ni dah conteng muka dengan gincu merah kat bibir.. Memang acah-acah nak jadi Joker betul, mula-mula muat naik status gembira.. Lepas tu muat naik gambar menangis.. Sedih putus cinta, hidup bukan mudah..

Kalau mak bapak ko tahu perangai anak-anak dia macam ni, mahu kena libas dengan batang paip.. Putus cinta konon, sedih sangat la tu.. Sampai nak jadi gila macam tu..

Tak payah nak ‘cinta monyet’ sangat la dik oit, nanti ko kawen nanti dengan orang lain juga.. Besar nanti ko tengok balik perangai ‘Joker’’ ko ni, baru ko tahu malu dia macam mana.. Hahaha.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s