Johan Raja Lawak Berniaga Di Pasar Malam Untuk Cari Duit Lebih

Korang pernah dengar kan pasal manusia ada 7 orang kembar di seluruh dunia.. Orang tua-tua dulu selalu cakap macam tu.. Jadi memang tak terkejut pun kalau jumpa orang muka sama dengan korang..

Kadang-kadang tu, orang ingatkan muka sama tu kembar dan ada ikatan pertalian.. Terkini, dah viral satu video seorang akak ni nak singgah beli air kat kedai penjual jus buah-buahan ‘Awie’..

Tapi, apa yang menarik perhatian akak tu bila tengok penjual buah-buahan tu memang seiras seorang pelawak terkenal tanah air, iaitu Johan Raja Lawak.. Miss A tengok pun memang nampak sama beb..

Beza mungkin penjual tu lebih ‘tembam’ sikit la dari Johan.. Bila di tanya sama ada penjual tu ada pertalian darah dengan Johan, penjual tu nafikan.. Tapi sempat juga penjual tu melawak, “kalau yang bertanya tu peminat Johan, aku cakap yer”.. Hahaha..

Memang nampak ada bakat boleh melawak juga macam Johan ni.. Kalau ada yang nak jumpa kembar Johan ni, boleh la pergi tapak pasar malam Taman Sri Manja, kalau bernasib baik jumpa leteww.. – MissA/UtaraNews

https://www.facebook.com/metafora.anafora/videos/273302653065678/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s