Dato Aliff Syukri Layak Digelar Sebagai ‘Qarun’ Zaman Moden

h

Siapa yang tak kenal dengan jutawan muda yang juga pengasas produk kecantikkan D’Herbs, Dato Aliff Syukri atau lebih dikenali dengan tagline ‘Terlajak Laris’.. Miss ‘respect’ Dato Aliff ni pun kerana muda-muda dah bergelar jutawan dan berjaya dalam perniagaan beliau..

Tapi bila tengok dia semakin mencipta nama dengan kejayaannya sekarang ni, semakin riak pulak Miss tengok dia.. Korang pun tahu kan rumah barunya dalam proses untuk siap.. Dato Aliff pun ada muat naik video di laman sosial Instagramnya yang menunjukkan rumah barunya ala-ala istana.. Memang besar dan mewah gila u’olls!

Sekarang ni pulak dia dikatakan sedang sibuk nak memikirkan perhiasaan yang bakal dihias di dalam rumah barunya nanti.. Orang kalau dah banyak duit macam Dato Aliff ni, bukannya nak menghias dengan barangan yang murah-murah.. Mesti nak yang eksklusif dan mahal jer!

Korang tengok video yang baru dimuat naik di laman sosial Facebooknya ni, bukan main riak lagi Dato Aliff ni.. Nak mencari barang perhiasaan untuk rumah barunya nanti semuanya nak yang mewah-mewah dan import dari luar negara jer u’olss.. Ini dah terlalu riak sangat dah!

Gara-gara video kontroversi tu, Dato Aliff dianggap sebagai ‘Qarun’ zaman moden.. Memang sesuai lah gelaran tu dengannya, sikap bermegah-megah dengan kekayaan yang dia ada dah tak boleh dikawal lagi Miss tengok..

Tahu lah dia mampu untuk membeli barangan mahal yang diimport bagai, tapi tolong lah hapuskan sikap riaknya tu.. Jangan terlalu menunjuk sangat.. Bukannya apa, takut suatu hari nanti akan kehilangan segala.. Dia pulak tak boleh terima kenyataan nanti, masa tu baru lah nak sedar dan menyesal bagai!! – MissHana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s