Awek Melayu Kemaruk ‘Batang’ Mat Bangla

1

2

3

Banyak-banyak lelaki Melayu hensem kat Malaysia ni, takkan satu pun langsung tak berkenan di hati.. Dik, ko cakap nak lelaki Melayu jenis macam mana, semua ada.. Nak lelaki gemuk, pendek, hitam, dan putih.. Pilih ja..

Kenapa ko nak pilih lelaki pendatang asing juga untuk jadi kekasih hati? Dah la pilih lelaki kafir, penuh dengan tattoo pulak tu kat seluruh badan.. Waktu bercinta semua benda indah..

Mak bapak tak izinkan kawen pun, sanggup nak kawen lari dengan kekasih.. Kesudahannya bila dah kawen, tak lama lepas dah dapat anak.. Balik rumah mak bapak menangis-nangis merayu minta maaf sebab dah kena dera dengan suami sendiri..

Miss A tengok dah banyak kes anak dara Melayu yang kawen lari dengan lelaki warga asing, kebanyakkan semuanya tak bahagia.. Ko demam pun kekasih tolong temankan sampai masuk dalam bilik? Ubat untuk hilangkan demam ko, ‘beromen’ ke bodoh?

Bila ‘nasihat’ supaya jangan dok bercinta dengan kekasih warga asing, si awek marah kata orang yang tegur tu ‘jealous’ dengan kebahagian dorang..

Cer bagitau Miss A, kat mana yang kami nak ‘jealous’ tu dik oit.. Takut ko je yang merana kemudian hari, nanti kalut nak minta simpati orang ramai.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s