Awek ‘Lolipop’ Kecewa, Lelaki Tak Pandai Pakaikan Spender Balik

Alolo memang simpati juga Miss A dengan sorang awek ni, tak pernah Miss A dengar cerita yang sedih macam ni.. Awek ‘lolipop’ ni ada kongsikan kisah sedih yang dilalui oleh sesetengah pompuan..

Awek ‘lolipop’ ni dedahkan lelaki sekarang lebih reti untuk tanggalkan spender pompuan je, nak tolong pakaikan balik susah.. Pastu tinggalkan pompuan macam tu jer keseorangan.. Betul ke kaum lelaki kat luar sana perangai macam ni???

Mesti awek ‘lolipop’ tu antara salah satu pompuan yang ‘lelaki’ tak tolong pakaikan balik spender kan? Tak sedih ke korang semua dengar cerita awek ‘lolipop’ ni?

Lelaki kat luar sana.., lain kali lepas tanggalkan, tolong la pakaikan balik.. Dapat cara elok, habiskan pun dengan ‘happy ending’ la.. Tak ada la awek ‘lolipop’ macam ni nak menyalak cakap korang tak berhati perut.. Hahaha..

Dik status ko pun dah menggambarkan ko macam dah tak ada dara.. Memalukan betul, budak perempuan zaman sekarang.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s