Awek Bangsa Johor Ni Babikan Teman Lelaki Sendiri Sebab Dapat Coklat Sikit

Dah lama agaknya adik ni hidup kat dunia.. Dah cukup semua amalan, itu yang suka hati dia je nak ‘babi’ kan orang.. Rasa nak campak je ko ni dik oit dalam kandang ‘babi’.. Biar di sondol dengan babi-babi dalam kandang tu..

Fakta sorang wanita dapat dipujuk dengan belikan dorang ‘coklat’, nampaknya adalah fakta yang salah.. Fakta yang betul ialah nak pujuk sorang pompuan, lelaki kena belikan ‘banyak coklat’..

Kalau setakat nak pujuk awek beli coklat sikit, tunggu jelah korang akan mendapat gelaran ‘jantan babi’.. Hahaha.. Sorang awek ni dah meroyan macam disampuk dek hantu disebabkan pakwe dia bagi coklat sikit..

Bagi coklat sikit salah, tak bagi coklat salah.. Ko nak apa sebenarnya setan?? Hahaha.. Pakwe tu kononnya nak buat kejutan istimewa untuk si awek ni.. Tapi kejutan yang diberikan pakwe tak menggembirakan hati si awek sebab coklat si pakwe bawak tu sikit sangat..

Si awek cakap kalau bagi coklat sikit macam tu, layak masuk tong sampah je.. Dari status yang di muat naik oleh awek tu nampaknya awek ni orang Johor.. Tak semua awek Johor macam ni kan? Hahaha.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s