Anis Al-Idrus Cuba Cari Publisiti Murahan Dengan Menggunakan Nama Raja Afiq

Sebelum ni bukan main beriya-iya pelakon yang boleh dikategorikan artis suam-suam kuku ni, iaitu Anis Al-Idrus mendedahkan yang dia sedang bercinta dengan pelakon baru yang popular dalam drama Sayangku Kapten Mukhriz, Raja Afiq..

Tapi percintaan pasangan tu tak berkekal lama, selepas Raja Afiq mendedahkan dorang dah dua bulan berpisah.. Kalau korang nak tahu, hubungan percintaan pasangan tu hanya bertahan selama lima bulan.. Miss ingatkan kisah dorang akan tamat macam tu jer.. Tak akan ada kontroversi panas yang akan dicetuskan!

Tup-tup sekarang ni Anis pulak mengeluarkan kenyataan yang dia akan mendedahkan punca dorang putus.. Pelakon bertudung tu beriya-iya nak mendedahkan dorang putus sangat tu, kononnya tak tahan dengan dakwaan buruk-buruk pasal dirinya daripada pihak tertentu..

Alahaii.. Macam-macam ‘drama’ lah yang dicetuskan retis-retis sekarang.. Tak cukup dengan ‘drama’ yang dicetuskan Elly Mazlein dan Faye Kusairi.. Kini Anis ni pulak nak buat ‘drama’! Miss tertanya-tanya jugak, dia beriya-iya nak mendedahkan punca dia putus tu dah kenapa..

Mana lah tahu kan, ni salah satu strategi Anis untuk mencari publisiti murahan?? Yela, dia bukannya popular sangat pun.. Nak kata kerap berlakon, tak jugak..

Mungkin Anis nak mengambil kesempatan kisah putus cintanya dengan Raja Afiq untuk menaikkan nama dia didalam industri seni ni..

Kebiasaannya dengan kontroversi panas macam ni lah, yang akan menaikkan nama seseorang artis.. Mendedahkan kisah punca putus cinta ni macam bangang jer.. Macam lah Raja Afiq tu dah jadi suami dia.. Setakat kisah cinta-cinton biasa macam ni, move on lah.. Tak payah lah nak memalukan diri sendiri!! – MissHana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s