Pasangan Melayu Belanja Gambar Lepas Berjimak Di Instagram

pasangan

Amboi, mentang-mentang dah kawen korang semua ingat boleh muat naik sesuka hati gambar kat media sosial.. Tak pernah belajar adab muat naik gambar pasal pasangan lepas kawen ka?

Tengok dari gaya hidup sosial macam tu, rasanya memang jenis manusia tak tahu apa itu adab pasangan yang dah berkahwin.. Agak-agak la nak tayang gambar pun, gambar baru lepas buat ‘projek’ dengan suami pun nak tayang kat umum?

Gambar tengah buat ‘projek’ tak nak tunjuk ke dik? Gambar pasangan melayu baru lepas ‘mengawan’ dah di muat naik oleh si bini kat media sosial.. Dah la bini pendek akal, si suami pun dayus tak reti nak nasihat bini..

Pasangan Melayu ni bangga tayang gambar ‘mengawan’ kat atas katil di akaun Instagram.. Bila ditegur boleh pulak bini tu mengamuk, dia langsung tak rasa bersalah muat naik gambar ‘mengawan’ dengan suami..

Kalau dah kahwin tak bermakna itu satu tiket untuk korang muat naik apa saja gambar di laman sosial.. Ada jugak batas-batas yang korang kena jaga.. Jangan main hentam je nak muat naik gambar..

Masing-masing muka macam syok je lepas ‘mengawan’ kan? Mula-mula ambik gambar lepas ‘mengawan’ nanti tayang video tengah ‘mengawan’ pulak ye.. Hahaha.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s