Azmi Hatta Si Penunggang Agama!!

d

Setelah peminat asyik disogok dengan perang kenyataan diantara Elly Mazlein dan Faye Kusairi.. Kini hero ‘drama’ ini, iaitu Azmi Hatta bekas suami kepada Elly akhirnya tampil untuk kembali menghangatkan ‘drama’ bodoh ini..

Miss ingatkan hero muncul sebab nak tamatkan episod ‘drama’ ini, tapi nampaknya kemunculan hero ni macam nak bagi drama ni ‘tambah’ episod je.. Hehehe..

Hero ini tampil untuk mendedahkan mengenai bibit-bibit perkenalan dia dengan si Faye.. Kononnya Azmi mula kenal dengan Faye semasa beliau mengarah drama ‘Istikharah Cinta’, iaitu sebelum dia dan Elly berkahwin..

Azmi cakap, masa tu dia belum kenal rapat dengan si Faye ni lagi.. Kononnya masa tu dok fokus kerja dan kumpul duit nak kahwin dengan si Elly ni..

Nak dipendek kan cerita, perkahwinan Azmi dan Elly tak bertahan lama.. Jadi dorang pun mengambil keputusan untuk bercerai.. Yang Miss tak tahan tu, boleh pulak dia cerita dalam proses bercerai tu.. Azmi selalu buat solat istikharah agar dia diberi pengganti yang lebih baik dari Elly..

Yang ni baru betul lelaki gelojoh.. Baru cerai dah nak cari pengganti.. Tapi yang lawaknya cerita si Azmi ni.. Dia cakap dalam solat tu wajah Faye asyik muncul dalam kepala dia.. Walaupun, ‘kononnya’ masa tu dorang tak kenal rapat lagi.. Hahhaha..

Hahhaha.. Lawak betoi la cerita si Azmi ni.. Untuk Azmi, meh sini Miss nak pesan.. Kalau ye pun gatai punai nak ‘ikan’ muda.. Tak perlu la gunakan agama sebagai alasan.. Kalau korang nak tau, inilah yang dipanggil sebagai Penunggang Agama.. Azmi Hatta si Penunggang Agama.. – MissHana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s