Aksi Suami Isteri Masuk Pertandingan ‘Hisap Nenen’ Di Pantai Timur

Memang bagus kalau ada buat aktiviti ‘Family Days’ bersama keluarga tercinta.. Dengan adanya aktiviti macam ni, ia akan lebih mengeratkan hubungan antara ahli keluarga..

Tapi yang jadi tak sedap mata memandang, kalau beberapa aktiviti dalam ‘Family Days’ ada adegan ‘lucah’.. Pihak urus setia yang buat aktiviti ni memang tak ada aktiviti lain ke yang boleh dibuat?

Nak juga buat aktiviti ‘lucah’ macam ni, ada ke patut buat pertandingan hisap ‘nenen’.. Aktiviti ini perlu disertai bersama pasangan masing-masing.. Korang jangan fikir hisap ‘nenen’ betul..

Tapi, si suami kena hisap botol susu yang di isikan dengan air sehingga habis air di dalam botol susu tu.. Sambil di ribakan oleh isteri masing-masing, si suami usaha ‘sekeras’ mungkin untuk menenen sampai habis susu..

Kejadian ini katanya berlaku kat Pantai Timur, agak-agak la nak buat aktiviti pun.. Dah lucah sangat ni, ada pulak lelaki-lelaki kat luar sana nak sertai aktiviti macam ni ye? Tak ada rasa malu ke kat anak-anak yang tengok..

Lepas ni tak payah terkejut kalau tengok remaja-remaja kat luar sana pun dah mula terikut-ikut nak buat pertandingan hisap ‘nenen’ dengan pasangan dorang.. Orang tua-tua dah bagi contoh yang ‘baik’ untuk anak-anak muda.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s