Pasangan Kekasih Kantoi Beromen Di Tempat Awam!!

Inilah jadinya bila tak ada perasaan malu, bermesra-mesraan tanpa segan silu di tempat umum.. Tak peduli dengan pandangan orang lain! Kebiasaannya korang akan lihat gambar-gambar tak senonoh macam ni akan dimuat naik oleh tuan empunya badan sendiri di laman sosial, betul tak??

Dah berlambak gambar macam tu bersepah di laman sosial, dah naik berbulu mata Miss ni, dok tengok aksi terlampau pasangan tak tahu malu macam tu.. Lain pulak dengan pasangan ni, bukan dorang yang tayangkan aksi ‘mesra alam’ dorang di laman sosial.. Dorang kantoi dengan CCTV yang ada kat situ..

Dorang asyik bermesra-mesraan antara satu sama lain, sampai tak sedar ada CCTV sedang merakam setiap gerak-geri dorang.. Korang tengok jer lah gambar tu, bukan main manja lagi si perempuan memeluk si lelaki.. Si lelaki pun baik jer ‘landing’ tangan kat atas paha si perempuan yang empuk tu..

Tapi Miss tengok si perempuan yang melebih-lebih, dia pulak gatal lebih! Si lelaki nampak macam ‘cool’ jer.. Dah lah bermesra-mesraan di tempat umum, tak malu ke?? Kalau dorang suami isteri sekali pun, agak-agak lah nak bermanja.. Tak kena tempat kot!

Kelakuan dorang tu boleh menimbulkan tanggapan negatif dan fitnah.. Yela, orang lain bukannya tahu dorang suami isteri.. Jadi, tolong lah jaga adab korang ketika berada di luar yer.. Nak bermesraan dengan pasangan, kat rumah sudah lah.. Bagi yang dah berkahwin jer lah, yang tak kahwin jangan menggatal lebih pulak!! – MissHana/Utaranews

Leave a comment